ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    התקנת לוחות סולאריים

    התקנת לוחות סולאריים לבית ולעסק

    התקנת לוחות היא דרך יעילה לרתום את אנרגיה השמש כדי להפחית את עלויות החשמל בבתים פרטיים וצורכי תעשייה. לפני שמקבלים ייעוץ  ומתקנים יש להבין את השלבים המרכזיים בהתקנת פאנלים סולאריים ואת היתרונות של התקנת מערכות אלו על קרקע חקלאית שיכולה לייצר אנרגיה. גו ריין סולאר כאן כדי לספק שירות של התקנת לוחות סולאריים לכל אדם או חברה המעוניינים לעבור לאנרגיה ירוקה

    שלבי ההתקנה של הפאנלים

    בדיקה ואישורים: השלב הראשון בהתקנת לוחות סולאריים הוא ביצוע בדיקת מקיפה. זה כולל את הגג או שטח האדמה כדי לקבוע את התאמתם להתקנת הלוחות. חשוב לדאוג גם  לאישורים הדרושים עבור הלוחות. בנוסף, הבדיקה מעריכה את ייצור האנרגיה הפוטנציאלי, עלויות ותשואה צפויה על ההשקעה. תכנון נכון מבטיח שההתקנה תהיה גם חסכונית וגם יעילה.

    התקנת תשתיות ופאנלים: לאחר סיום הבדיקה וקבלת כל האישורים הדרושים, השלב הבא כולל הקמת התשתית. התקנת התשתיות כוללת את התושבות שיחזיקו את הפאנלים הסולאריים. עבור גגות רעפים, נבנות תמיכות בין הרעפים, בעוד שגגות בטון משתמשים באבני שפה כבדות כדי לאבטח את התושבות. לאחר קיבוע התושבות, הפאנלים הסולאריים מחוברים ומיושרים כדי למקסם את החשיפה לאור השמש.

    חיבור מערכת ובדיקות סופיות: השלב הסופי הוא חיבור המערכת הסולארית לחשמל. זה כרוך בחיבור הפאנלים לממיר שמשנה את הזרם הישר המיוצר על ידי הפאנלים לזרם חילופין המתאים לשימוש ביתי. לאחר מכן חשמלאי בודק את המערכת כולה כדי לוודא שהיא פועלת כמו שצריך ובבטחה. לאחר בדיקות אלו, המערכת מוכנה לייצר חשמל, ומספקת פתרון אנרגיה חסכוני.

    התקנת לוחות סולאריים בשטח חקלאי

    התקנת פאנלים על אדמות חקלאיות, המכונה אגרו-וולטאיקה, מאפשרת שימוש כפול בקרקע – ייצור אנרגיה סולארית ושמירה על פעילות חקלאית. מערך זה יכול לשפר את יבולי הגידולים על ידי הצללה, הפחתת אידוי מים והגנה על גידולים מפני מזג אוויר קיצוני. התקנת לוחות סולאריים בשטח חקלאי מייצרת הכנסה נוספת עבור חקלאים באמצעות מכירת עודפי חשמל לרשת הארצית. פרקטיקה זו תומכת בחקלאות על ידי קיזוז עלויות החקלאות, הפחתת התלות בדלקים ותרומת לשמירה על הסביבה.

    בואו לייצר אנרגיה ירוקה

    מוכנים לעבור לאנרגיה סולארית ולהתחיל לחסוך בחשבונות החשמל שלכם? צרו קשר עם גו גרין סולאר עוד היום לקבלת ייעוץ חינם. צוות המומחים שלנו ילווה אתכם בכל שלב, החל מהערכת צרכי האנרגיה שלכם ועד להתקנה ותחזוקה. בקרו באתר האינטרנט שלנו או צרו איתנו קשר למידע נוסף.

     

     

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם