ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מערכות סולרי מסחרי עסקית

    מערכת 75 קילוואט במגן שאול

    מערכת 75 קילוואט הותקנה למשפחת פולק

    מערכת 150 קיללואט הותקנה באזור תעשייה אכסאל

    מערכת בהספק 200 קילוואט הותקנה במוסך דיזל שהואן אכסאל

    מערכת סולרי 150 קילוואט הותקנה למשפחת פולק כפר כיש

    מערכת סולרי בהספק 50 קילוואט הותקנה לחברת ד.ע עבודות עפר באכסאל

    מערכת סולרי בהספק 65 קילוואט הותקנה בעפולה

    מערכת סולרי בהספק 90 קילוואט הותקנה באזור תעשיה אכסאל

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מערכת סולארית מסחרית

      יש מגוון גדלים למערכות סולאריות, כל אחת מהן מותאמת לתחום שונה ולייצר כמות שונה של אנרגיה. מערכת סולארית מסחרית בניגוד למערכות ביתיות, מתקנים סולאריים מסחריים גדולים יותר ומתוכננים לענות על צרכי האנרגיה הגבוהים של הארגונים שונים. גו גריין סולאר חברה המובילה בשוק בתחום ההתקנות הסולאריות ומקדם את השמירה על איכות הסביבה.

      איזה גופים המערכת מסחרית משמשת?

      מערכת מסחריות זו מיועדת למגוון רחב של גופים עם צורכי אנרגיה. אלה כוללים עסקים, מתקנים תעשייתיים, בתי ספר, מבני ממשל וחוות חקלאיות. כל אחד מהמגזרים הללו נהנה מה הכדאיות הכלכלית של מערכת סולארית מסחרית יכולה להציע. עבור עסקים, אנרגיה סולארית יכולה להפחית משמעותית את עלויות התפעול ולשפר את תדמית החברה בציבור. בתי ספר ומבני ממשל נהנים מהוצאות אנרגיה נמוכות יותר וקידום האחריות הסביבתית. חוות חקלאיות יכולות להשתמש באנרגיה סולארית להפעלת מערכות השקיה וציוד אחר, מה שמוריד את עלויות הדלק ומגביר את היעילות. בשורה התחתונה, מערכת סולארית מסחרית משמשת פתרון אידיאלי לצרכני אנרגיה בקנה מידה גדול לחברות המבקשות להוזיל את הוצאות האנרגיה.

      להתקרב לעתיד ירוק יותר

      אם אתם שוקלים מערכת סולארית מסחרית לעסק שלכם, כעת זה הזמן המושלם לפעול. צרו קשר עם גו גרין סולאר עוד היום כדי ללמוד כיצד נוכל לסייע לעסק שלכם לעבור לאנרגיה נקייה ומתחדשת ולחסוך בעלויות.

      מערכות סולאריות מסחריות

      מערכות סולאריות מסחריות מספקות פתרון גאוני לעסקים כדי לייצר חשמל. לפני הכל חשוב להכיר את תהליך ההתקנה של מערכות אלו לדעת לאיזה ארגונים מסחריים זה יכול להפיק תועלת משימוש בערכות סולאריות. גלו כיצד עסקים יכולים להפחית את עלויות האנרגיה ואת ההשפעה הסביבתית שלהם באמצעות אנרגיה סולארית. גו גריין סולאר חברה בעלת מוניטין אדיר בעולם ההתקנות הסולאריות לגופים מסחריים ומספקת שירותי תחזוקה מעולים.

      ארגונים שכדאי להם להשתמש במערכות סולאריות

      גופים עסקיים שעומדים להרוויח הכי הרבה ממערכות סולאריות מסחריות כוללים מתקנים תעשייתיים, נכסים מסחריים וחוות חקלאיות. גופים אלה בדרך כלל בעלי צריכת אנרגיה גבוהה יותר בהשוואה לבתים, מה שתורם לחיסכון בעלויות האנרגיה. לדוגמה, למפעלי ייצור, מחסנים ובנייני משרדים יש לעיתים קרובות חללי גג גדולים שהם אידיאליים להתקנת פאנלים סולאריים. בנוסף, בתי ספר ומבני ממשלה יכולים גם הם ליהנות מהפחתת עלויות האנרגיה.

      מה ההבדל בין מערכת סולארית מסחרית למערכת פרטית?

      • היקף וגודל: מערכת סולארית מסחרית גדולה משמעותית ממערכת פרטית. בעוד שמערכת סולארית ביתית נעה בדרך כלל בין 5 קילוואט ל-12 קילוואט, מערכות מסחריות מתחילות ב-50 קילוואט ויכולות להיות גדולות בהרבה. גם הפאנלים עצמם שונים; פאנלים מסחריים משתמשים לעיתים קרובות ב-96 תאים בהשוואה ל-60 או 72 תאים בפאנלים ביתיים.
      • מטרת שימוש: מערכות מסחריות נועדו לענות על צרכי האנרגיה הגבוהים של עסקים, מפעלים, בתי ספר ומוסדות גדולים אחרים. הן כוללות לעיתים קרובות תכונות נוספות כמו אחסון אנרגיה ומערכות ניטור מתקדמות לניהול תפוקת האנרגיה המשמעותית. לעומת זאת, מערכות ביתיות מתמקדות בהפחתת חשבונות החשמל הביתיים ומספקות עצמאות אנרגטית לבעלי בתים פרטיים.
      • התקנה ועלות: תהליך ההתקנה של מערכות מסחריות מורכב וגוזל זמן רב יותר, ולעיתים קרובות אורך שבועות או חודשים, בהשוואה לימים ספורים עבור מערכות ביתיות. העלות גם היא גבוהה יותר עבור מערכות מסחריות, אך החיסכון לטווח ארוך והפוטנציאל הופכים אותן להשקעה כדאית עבור עסקים.

      לצעוד לעתיד ירוק יותר

      עסקים המעוניינים במעבר לאנרגיה נקייה, חברת גו גריין סולאר מציעה הכוונה מקצועית ופתרונות מותאמים אישית. צרו קשר עם גו גריין סולאר עוד היום לקבלת ייעוץ וגלו כיצד תוכלו להפחית את עלויות האנרגיה בעזרת מערכות סולאריות מסחריות.

      כיצד להתקין מערכות סולאריות מסחריות

      הערכת אתר: השלב הראשון בהתקנת מערכות סולאריות מסחריות הוא ביצוע הערכת המקום. הערכת זו כוללת בחינת הפוטנציאל הסולארי של המבנה וכוללת בדיקת מצב הגג, גישה לאתר, בעיות הצללה ועמידה בחוקי תכנון. ביקורת אתר מפורטת מסייעת בזיהוי המיקום הטוב ביותר עבור פאנלים סולאריים כדי למקסם את ייצור האנרגיה.

      תכנון מערכת והיתרים: לאחר השלמת הערכת המבנה, השלב הבא הוא תכנון המערכת וקבלת ההיתרים הדרושים. תהליך התכנון כולל תכנון הפריסה והקיבולת של המערכת הסולארית בהתבסס על מאפייני האתר וצורכי האנרגיה של העסק. לאחר סיום התכנון, על העסקים להשיג היתרים מרשויות מקומיות. שלב זה מבטיח שההתקנה עומדת בכל הדרישות.

      הקמה והפעלה: שלב ההקמה מתחיל בהרכבת הפאנלים הסולאריים באמצעות מערכת מסגרות מבורגת והתקנת הרכיבים החשמליים הדרושים לחיבור המערכת לרשת החשמל. ההתקנה יכולה להיות מורכבת ועשויה להימשך מספר שבועות. לאחר סיום ההקמה, המערכת עוברת הפעלה, הכוללת בדיקות קפדניות על מנת להבטיח שהכל פועל כשורה.