ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מערכות מנותקות רשת חשמל

    מערכת סולרי מספקת חשמל לבית 24 שעות עם 30 קילוואט מצברי ליתיום

    מערכת סולרי עם מצברים מספקת חשמל 24 שעות תצורת חברת deye

    מערכת לצימר בצפון מנותק רשת

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מערכות מנותקות רשת עם אגירה

      מערכות סולאריות מנותקות מהרשת עם אגירה הן מערכות סולאריות שאינן מחוברות לרשת החשמל. הן מספקות חשמל לבתים ועסקים באזורים מרוחקים שאין להם גישה לרשת החשמל, כמו גם באזורים בהם הפסקות חשמל נפוצות.

      מערכות סולאריות מנותקות מהרשת עם אגירה מורכבות מהרכיבים הבאים:

      • פאנלים סולאריים: פאנלים סולאריים הופכים אור שמש לחשמל.
      • בקר טעינה: בקר הטעינה מוודא שהפאנלים הסולאריים לא מטעינים יתר על המידה את הסוללות.
      • סוללות: סוללות מאחסנות את האנרגיה המיוצרת על ידי הפאנלים הסולאריים.
      • ממיר: ממיר הופך את הזרם הישיר (DC) המיוצר על ידי הפאנלים הסולאריים לזרם חילופין (AC) המשמש ברוב המכשירים.

      מערכת סולארית מנותקת רשת

      היום בשוק האנרגיה הסולארית יש המון סוגי מערכות המציעות פתרון אנרגיה אמין ועצמאי, מערכת סולארית מנותקת רשת היא מושלמת עבור אנשים באזורים מרוחקים או עבור אלו המעוניינים להפחית את התלות שלהם  בחשמל המסופק מגורם אחר. גו גריין סולר חברה המתמחה בהתקנת כל סוגי הפאנלים לשוק הפרטי והתעשייה

      כיצד פועלת מערכת סולארית מנותקת רשת

      מערכת סולארית מנותקת רשת פועלת באופן עצמאי לחלוטין מרשת החשמל המסורתית, ומספקת פתרון אנרגיה עצמאי. המערכת מורכבת ממספר רכיבים מרכזיים: פנלים סולאריים, יחידת אגירת סוללות, בקר טעינה וממיר. הפנלים הסולאריים קולטים את אור השמש והופכים אותו לזרם ישר. זרם זה מאוחסן ביחידת אגירת הסוללות, מה שמבטיח זמינות חשמל גם כאשר השמש אינה זורחת. בקר הטעינה ממלא תפקיד חשוב גםה הוא, על ידי ויסות זרימת החשמל מהפנלים לסוללות, מניעת טעינת יתר ונזקים. לבסוף, הממיר ממיר את זרם המאוחסן לזרם חילופין, המתאים למכשירי חשמל ביתיים. על ידי שילוב רכיבים אלה, מערכת סולארית מנותקת רשת מאפשרת למשתמשים לייצר, לאגור ולנצל את החשמל, ומספקת עצמאות ואמינות אנרגטית.

      היתרונות של מערכות סולאריות מנותקות רשת

      מערכות סולאריות מנותקת מנותקות רשת מציעות יתרונות רבים, מה שהופך אותן לאופציה אטרקטיבית עבור רבים. אחד היתרונות העיקריים הוא עצמאות אנרגטית. על ידי ייצור חשמל עצמאי, משתמשים אינם תלויים עוד ברשת החשמל, דבר בעל ערך רב באזורים מרוחקים או כפריים שבהם הגישה לחשמל מוגבלת. בנוסף, מערכות סולאריות מנותקות רשת יכולות להוביל לחיסכון משמעותי בעלויות לאורך זמן. למרות ההשקעה הראשונית עשויה להיות גבוהה יותר, הביטול של חשבונות חשמל חודשיים ותמריצים ממשלתיים פוטנציאליים יכולים לקזז עלויות אלו. יתר על כן, מערכות סולאריות מנותקות רשת הן ידידותיות לסביבה. הן מפחיתות את התלות בתחנות כח,.

      אנרגיה סולארית אמינה

      אם אתם שוקלים לעבור לאנרגיה סולארית, גו גרין סולאר מציעה מגוון פתרונות סולאריים, עם חשמל המותאמים אישית לצרכים שלכם. צוות המומחים שלנו יכול לסייע לכם לתכנן ולהתקין מערכת שתתאים לאורח החיים ולדרישות האנרגיה שלכם. צרו קשר עם גו גרין סולאר עוד היום כדי ללמוד עוד ולהתחיל את המסע שלכם לעבר עצמאות אנרגטית.

      מערכת סולארית עם אגירה

      האופן שבו אנו מנצלים אנרגיה סולארית הוא חשוב מאוד, שימוש באנרגיה הוא חשוב אבל אגירה של האנרגיה הוא אלמנט שיכול לעזור לשימוש עתידי באנרגיה. על ידי מערכת סולארית עם אגירה, לכידת אור השמש ואחסון עודפי אנרגיה לשימוש מאוחר יותר, מערכות אלו מבטיחות אספקת אנרגיה עקבית ואמינה. גו גריין סולר חברה המתמחה בפתרונות איגרת אנרגיה שנוצרה לשימוש עתידי.

      כיצד פועלת מערכת סולארית עם אגירה

      מערכת סולארית עם אגירה פועלת על ידי לכידת אור השמש באמצעות פאנלים סולאריים, המרתה לחשמל ואגירת כל אנרגיה עודפת לשימוש עתידי. התהליך מתחיל בתאים פוטו וולטאיים בפאנלים הסולאריים, הקולטים אור שמש ומייצרים חשמל זרם ישר. החשמל מומר לאחר מכן לחשמל זרם חילופין על ידי הממיר. בימים של שמש, הפאנלים הסולאריים עשויים לייצר יותר חשמל לצריכה המיידיית. במקום לתת לעודף זה להתבזבז, המערכת מאחסנת אותו. כאן נכנס רכיב האחסון לתמונה. פתרונות אחסון סוללות מתקדמים, בדרך כלל סוללות ליתיום, משמשים לאחסון האנרגיה העודפת. סוללות אלו נועדו להתמודד עם אופייה המשתנה של אנרגיה סולארית, לאחסן ביעילות חשמל כאשר הייצור עולה על השימוש ולפרוק אותו כאשר הייצור נמוך, כגון במהלך הלילה או בימים מעוננים. שילוב אחסון במערכות סולאריות מבטיח אספקת אנרגיה עקבית, מפחית את התלות ברשת ומשפר את עצמאות האנרגיה. בנוסף, הוא מאפשר למשתמשים לנהל את צריכת האנרגיה שלהם בצורה יעילה יותר.

      היכן המערכת אוגרת את האנרגיה?

      האחסנות בדרך כלל נעשות בעזרת אנרגיה בסוללות. סוללות אלו, לרוב הם סוללות ליתיום, מתוכננות להחזיק עודף חשמל שנוצר במהלך היום לשימוש בלילה או לימים מעוננים. האנרגיה מאוחסנת כזרם ישר ומומרת לזרם חילופין בעת הצורך לשימוש ביתי. מערכות מסוימות משתמשות גם בטכנולוגיות מתקדמות כמו אגירת חום או אגירה הידרואלקטרית שאובה, אם כי אלה פחות נפוצות בסביבות מגורים. על ידי אחסון אנרגיה, מערכות אלו מבטיחות אספקת חשמל עקבית, ומשפרות את עצמאות האנרגיה ואמינותה עבור בתים ועסקים.

      למה לבחור בגו גרין סולאר?

      גו גרין סולאר מציעה פתרונות יעילים למערכות סולאריות עם אגירה. המחויבות שלנו לאנרגיה מתחדשת, בשילוב התקנה מקצועית, הופכים אתנו לבחירה אמינה עבור אלו המבקשים להמיר את אנרגיית השמש. בחרו בגו גרין סולאר עבור איכות וחדשנות. מוזמנים להתקשר אלינו לקבלת ייעוץ והתאמת מערכות סולאריות עבור הצרכים שלכם.