ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מערכות חלקה א

    מערכות סולאריות הן הדרך החכמה והחסכונית להפיק חשמל נקי ממקור טבעי בלתי נדלה – השמש. באמצעות התקנת פאנלים סולאריים בחלקה א' בשטח של עד 1 דונם, תוכלו לנצל את אנרגיית השמש ולהפוך אותה לזרם חשמלי שמייצר כסף.

    התהליך מתחיל בתכנון מדויק של המערכת הסולארית בהתאם לצרכים ולמגבלות השטח שלכם. לאחר קבלת האישורים הנדרשים, מתבצעת הכנת השטח, התקנת הפאנלים והתשתיות הנלוות. לאחר בדיקות מקיפות, המערכת מופעלת וחשמל סולארי נקי מתחיל לזרום אל הרשת. בזכות ההשקעה הזו, תוכלו ליהנות מהכנסה חודשית של 10,000 ₪ למשך 25 שנים.

    עלות ההקמה כוללת רכישת ציוד, חומרים, עבודה והיתרים, אך חשוב לזכור שזוהי השקעה לטווח ארוך. מהרגע שאתם מתקינים מערכת סולארית בנחלה שלכם, מתחיל החיסכון והרווח האמיתי. מערכת זו מאפשרת לכם להנות מהכנסות שוטפות שניתן לנצל למטרות שונות, כמו הפנסיה העתידית, חיסכון למשפחה או כל דבר אחר שחלמתם עליו.

    פאנלים סולאריים איכותיים צפויים לשרת אתכם כ-25 שנה, תקופה שבמהלכה תיהנו גם מהטבות מס והלוואות בתנאים נוחים לצורך הקמת מערכות סולאריות ביתיות.

    אז מדוע כדאי להתקין מערכת סולארית בחלקה א'? בעלי חלקה א' במושב יכולים לנצל את השטח הפתוח (עד 1 דונם) לטובת התקנת פאנלים סולאריים בצורה יעילה ונוחה. על ידי ניצול הקרינה השמשית העשירה, המערכת הסולארית תייצר חשמל נקי במשך כל שעות היום.

    כיצד מתבצע התהליך?

    תהליך התקנת מערכת סולארית בנחלה א' מתחיל בפגישת היכרות וסקר התכנות ראשוני עם בעל המקצוע. לאחר מכן מתבצע ניתוח מפורט של השטח והתשתיות, ובהמשך מוגשת הצעה הכוללת הדמיה של המערכת הסולארית, תחזיות תפוקות והכנסות ל-25 שנים. כחלק מהתהליך, אנו דואגים לטפל בכלל הבירוקרטיה מול הרשויות. במועד ההתקנה, מתבצעת הכנת השטח והקמת היסודות והתשתיות לתמיכה במערכת. הפאנלים והממירים מותקנים על מבנים מיוחדים המכוונים לכיוון הקרינה האופטימלי. הצוות המקצועי מבצע את ההתקנה של המערכת הסולארית בשטח תוך שמירה על כללי הבטיחות ובהתאם לתקנים. לבסוף, מתבצע חיבור המערכת לרשת החשמל הכללית, ומאותו רגע החקלאי מתחיל להרוויח מייצור החשמל.

    מערכת סולארית בחלקה א' היא השקעה נבונה עבור כל בעל נכס במושב. חברת Go Green Solar תלווה ותייעץ לכם בכל שלבי התהליך להתקנת מערכת איכותית המתאימה לצרכיכם.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

        מאמרים נוספים

        תאורת גן סולארית

        תאורת גן סולארית היא סוג של תאורה המשתמשת באנרגיה סולארית כדי להאיר את הגינה שלך....

        להמשך קריאה
        תאורה סולארית

        תאורה סולארית היא מערכת תאורה המשתמשת באנרגיה סולארית כדי לספק אור. המערכת מורכבת מפאנל סולארי,...

        להמשך קריאה
        מערכת סולארית 3KW

        מערכת 3KW מנותקת חשמל היא מערכת אנרגיה סולארית עצמאית המאפשרת לך לייצר חשמל משלך בבית....

        להמשך קריאה